Móró Péter (BOVA) klubtagunk a saját autóján mutatja be milyen különleges belsőt lehet varázsolni
az IGNIS -be.
BOVA - IGNISKLUB - 2007
Egy tartozás fejében egy kárpitos barátom bebőrözte az Ignác belsejét. Az első ülésekkel kezdte. A kiszerelés egyszerű csak az oldallégzsák zsinórját nehéz lehúzni. Vigyázni kell, ha már szét van húzva a kábel nem szabad az indítókulcsot gyújtásra rakni, mert a légzsák hibajelzője hibát érzékel és utána már hiába rakod vissza az ülést és dugod vissza az oldallégzsák csatlakozóját a hibajelző továbbra is hibát jelez. A hibajelzést csak a szervizben tudják kikapcsolni. Legalábbis nekem ezt mondta egy Suzuki szervizes szerelő. Egy első ülés elkészítése kb. 5 óra hosszát vesz igénybe.
A hátsó üléseket sem nehéz kiszerelni, de megcsinálni már nehezebb. Az egész kocsi kész van kb. 2-3 nap alatt ki és beszereléssel együtt. Az első ülések háttámlájánál meghagytuk az Ignis eredeti kárpitját. Bár a legelső ülésnél (1-es kép) még hátul is be volt bőrözve,de később kiderült hogy a gyerekülés miatt a gyerekek folyamatosan ez rugdossák így jobbnak láttuk, ha a háttámla visszakapja az eredeti szövetet. A váltóbőr is át lett húzva (6-os kép), ami erősen koszolódik, úgyhogy csak megszállott takarítási mániában szenvedőknek ajánlom ezt a színt.
Bova, Ignis Klub
2007. január 09. 00:26