Bútor gyári Suzuki Swifttel a Mecsek Ralin
Bútor Róbert: – Nagyon örülök ennek a lehetőségnek, ami teljesen váratlanul ért minket. Eredetileg úgy terveztük, hogy miután a Budapest Ralin megnyertük a Szuper–1600-as bajnokságot, a Mecsek Ralin már nem állunk rajthoz, és inkább egy világbajnoki futamra koncentrálunk. Pár hete viszont a Suzuki Sport Európán keresztül megkeresett minket a Magyar Suzuki Rt, és felajánlottak a számunkra egy Szuper–1600-as Swiftet, teljes gyári támogatással. Hatalmas megtiszteltetésnek és az idei munkánk legnagyobb elismerésének érezzük ezt a lehetőséget. Nagyon nagy kihívás a számunkra, hogy Magyarországon először mi versenyezhetünk Suzuki Swifttel. A Szuper–1600-as bajnokságot már megnyertük ugyan, de most jobban szeretnénk bizonyítani, mint valaha. Ami az eredményt illeti, természetesen nyerni szeretnénk, és abszolútban is minél előrébb végezni. Az A csoportos bajnokságot vezetjük, ezt mindenképpen szeretnénk megnyerni, és úgy gondolom, hogy az abszolút bajnokságban sem lenne elérhetetlen, hogy az első ötbe kerüljünk. Nagyon várjuk a futamot, és az első találkozást a Swifttel.
Suzuki Swift S1600 műszaki adatok
Motor típus: Benzinüzemű, vízhűtéses, soros 4-hengeres, DOHC
Szelepek száma: 16
Furat és löket: 81,0 x 77,5
Motor térfogat: 1596,5 cm3
Legnagyobb teljesítmény: 220 LE 8500/min fordulaton
Legnagyobb nyomaték: 191 Nm 7250/min fordulaton
Hajtás: Első kerék
Sebességváltó típus: 6-sebességes, mechanikus, szekvenciális
Differenciálmű: Mechanikus, többtárcsás, sperdifferenciál
Kuplung: Egytárcsás
Felfüggesztés: Első: Független / Mcpherson
Hátsó: Független lengőkaros
Fékrendszer: Hidraulikus
Fék: Aszfalt, első: Brembo, 355 mm
Murva, első: Brembo, 300 mm
Hátsó: Brembo, 278 mm
Féknyereg: Brembo, első: 4 dugattyús, hátsó: 2 dugattyús
Kézifék: Hidraulikus
Kerék méret: Aszfalt: 17 x 7,0J
Murva: 15 x 6,0J
Forrás: Bútor Rallye Team