|
#ID17215
Név: |
Dátum: 2024. augusztus 28. 04:45
|
|
|
» Válasz erre |
|
#ID7318
Név: |
Dátum: 2011. május 15. 20:10
|
Szia!
Mennyivel csendesebb most a beltér 100 fölött?
Konkrétan milyen bitumenlapot használtál? |
|
» Válasz erre |
|
#ID7317
Név: |
Dátum: 2011. május 15. 20:06
|
Szevasztok!
Érdekel ez az utólagos hangszigetelés, mivel 100 fölött engem zavar a menetzaj. Aki már leszigetelte a verdáját legyen kedves megosztani, hogy megéri-e? Mennyivel lett csendesebb?
Önmagában elég ez a bitumen vagy elférne még szigetelés? |
|
» Válasz erre |
|
#ID6820
Név: Vendég |
Dátum: 2010. április 17. 17:17
|
Szia
Nyáron,hőhatására nem olvad le? |
|
» Válasz erre |
|
#ID6522
Név: Vendég |
Dátum: 2009. május 01. 16:01
|
mivel lett felragasztva? |
|
» Válasz erre |
|
#ID6518
Név: |
Dátum: 2009. április 28. 12:26
|
Sziasztok!
Nekem is van szigetelésem, annyi hogy nekem nem ze a fajta van, hanem sima bitulap, öntapadós. Én is ugyanigy csináltam, a sajátom volt az első és nem volt nehéz. De érdemes alaposan előkészülni és elődolgozni. Mert makacs anyag. :-)
Ha esetleg valakit érdekel, tudok képet küldeni.
Üdv: Flow |
|
» Válasz erre |
|
#ID6435
Név: |
Dátum: 2009. február 04. 18:46
|
Írj PM-et a cikk szerzőjének! |
|
» Válasz erre |
|
#ID6428
Név: |
Dátum: 2009. január 23. 14:48
|
Hali mennyiből lehet ezt a történetet megúszni? Hol lehet beszerezni mármint az utólagos szigetelést. |
|
» Válasz erre |
|
#ID6395
Név: Vendég |
Dátum: 2008. november 19. 17:04
|
"Miért nem szigetelik gyárilag?"
Kicsi occsó Suzuki.(Nekem is ez van) Sok x kicsi píz, az sok píz. Ebbe a kategóriába ez fér bele.
Dolgoztam az Audiban is ott szigetelték a TT-éket bitumenlappal + kb 3 centi vastag szövetszerű valamivel MINDENÜTT. Nem is volt hangos csak drága... 10 milla az alap.
Zé |
|
» Válasz erre |
|
#ID6227
Név: |
Dátum: 2008. május 30. 22:59
|
:-))) |
|
» Válasz erre |
|
#ID6223
Név: |
Dátum: 2008. május 29. 23:46
|
Kicsit utánanéztem a neten a hangszigeteléses megoldásoknak és rájöttem, hogy igencsak alulbecsültem az 50 ezer ft-os plusz költséget (gyári áron, munkabér és járulékaival számolva), ha az nemcsak az ajtókra terjed ki. Igényes anyagokkal mindenhol kipakolni nem is egyszerű és odalenne vele a Tesco gazdaságos Suzuki üzleti modell :-) |
|
» Válasz erre |
|
#ID6221
Név: |
Dátum: 2008. május 28. 23:21
|
Így is van,ahogy Kopasz cartárs mondja!
+ a kategóriába nem tartozik bele a teljes zajcsillapítás:-(
Nagyon minimális van az ajtókban(ez le is lett fotózva),az alja viszont egész korrekt:-) |
|
» Válasz erre |
|
#ID6220
Név: |
Dátum: 2008. május 28. 19:14
|
lehet ám ezt tovább is fokozni, mondjuk egy teljes autó-belsőtér kipakolással és komplett burkolással, amibe beletartozik a tűzfal, a padlólemez, az ajtók, satöbbi
több rétegben, kívül-belül
miért nem így csinálják eleve?
nincs rá igény (és ne írja ide 20 ember, hogy de van, mert az még nem igény) ;) |
|
» Válasz erre |
|
#ID6216
Név: |
Dátum: 2008. május 28. 00:52
|
Japán technológiával :-)
1. Előbb megfigyelek és fotózok egy első ajtó hangszigetelést.
2. Utána megcsinálok egy másik ajtót segítséggel.
3. Utána megcsinálok egy harmadik ajtót segítség nélkül, utólagos minőségellenőrzéssel.
Egy bökkenő van csak. A menetszélzajt úgy gondolom, hogy ez nem fogja csökkenteni (Ignis).
Van egy diesel Saxo is a családban, annak a motorterét sem ártana leszigetelni, csak félek, hogy esetleg elenged a ragasztás és beesik a szigetelő a motorba és környékének forgó alkatrészei közé.
|
|
» Válasz erre |
|
#ID6214
Név: |
Dátum: 2008. május 26. 00:37
|
Hozd el,mi szívesen megcsináljuk Neked:-) |
|
» Válasz erre |
|
#ID6213
Név: |
Dátum: 2008. május 25. 00:26
|
Igen, köszönöm, így már érthető. Amit viszont ezek alapján nem értek, hogy gyárilag miért nem csinálják meg. Az eddig leírtak alapján kb. 50 ezer ft-tal kerülne többe az autó, ha rendesen megcsinálnák a hangszigetelését gyárilag. Ennyit simán kifizetnék (akár utólag is) az autóm hangszigeteléséért. Viszont én nem szívesen csinálnám meg, mert tuti, hogy elcsesznék vele valamit (patent törés, porzáró fólia felsértése stb.). Persze ha egyszer megmutatná valaki, biztosan nem tűnne nehéznek. |
|
» Válasz erre |
|
#ID6212
Név: |
Dátum: 2008. május 24. 23:16
|
Ez így van,ahogy Kopasz cartárs leírta;-) |
|
» Válasz erre |
|
#ID6206
Név: |
Dátum: 2008. május 24. 13:04
|
az ajtókárpitot ha leszeded, akkor van ott egy lemezfelület
ennek van külseje, ami az utastér felé néz, meg egy belseje ami az ajtó belseje felé néz, meg a túloldali lemeznek van belseje, ami megintcsak az utastér felé néz
így már érthető? |
|
» Válasz erre |
|
#ID6205
Név: |
Dátum: 2008. május 24. 00:17
|
Motorháztetőre is lehet ragasztani belülről?
Nem értem, hogy lehet külső lemezfelületre ragasztani. Az már az autó külseje, nem? |
|
» Válasz erre |
|
#ID6201
Név: |
Dátum: 2008. május 21. 20:35
|
Köszönöm az infókat |
|
» Válasz erre |
|
#ID6187
Név: |
Dátum: 2008. május 19. 21:35
|
Az amit a cikk szerzője használ az a Soudal cég Soudaband nevű cucca amit akár a Praktikerben is megvásárolhatsz a tetőfedő osztályon.
Ezt a kéményeknél használják , a kémény és a bádog között.Az ára 4800 körül van egy 15cm széles tekercs , ami 10 méter hosszú.
Nekem is ilyennel van megcsinálva a mostani autóm , annyi különbséggel , hogy én nem csak a belső lemezfelületeket ragasztottam be vele , hanem a külsőt is teljesen telibe borítottam vele és így egy zárt ládát képez.
Egy tekercs 2 db SX4-es ajtóra elég ezzel a külső-belső technikával. |
|
» Válasz erre |
|
#ID6186
Név: |
Dátum: 2008. május 19. 21:32
|
Winettoo:holnapra tudok pontos árat mondani.
Pü-n megkereslek;-) |
|
» Válasz erre |
|
#ID6185
Név: Vendég |
Dátum: 2008. május 19. 21:25
|
A bitumenlapba beleülni, hát nem mondom. :))))) |
|
» Válasz erre |
|
#ID6180
Név: |
Dátum: 2008. május 19. 15:55
|
Ültem benne. :) Nagyon jó lett. :D |
|
» Válasz erre |
|
#ID6179
Név: |
Dátum: 2008. május 19. 15:36
|
Wow!!
Én is akartam csinálni de marha drága az a bitumenlap:(
Nem tudsz olcsón?:DD |
|
» Válasz erre |