17. Miskolc Rally / 2010. 04. 23-25.
Összefoglaló
Miskolc Rallye beszámoló
Embert próbáló versenyen vagyunk túl. Ismét két kategória győzelem, és 100%-os célba érés... Magyar Miklós - Budai Annamária - A6 kat. 1.hely
Számomra új pályák voltak a miskolciak ezeken még sohasem versenyeztem. A nappali szakaszok, igazából eseménytelenül teltek. Viszonylag gyors tempóban mentünk végig, de nem kellett sehova sem sietnünk. Inkább az éjszakai szakaszokat vártuk jobban, ezekre jobban is készültünk a szokásosnál, többet tréningeztünk sötétben. Sikerült nagyon pontos itinert írnunk és a Marcsi is nagyon pontosan diktálta vissza nekem. Lehetett volna ennél sokkal gyorsabban is menni, de úgy alakult a kategóriában a verseny, hogy nem kellett már nagyon sietnünk, nem kockáztattunk. Egerben gyorsabban mentünk, mint itt, de ettől függetlenül elégedett vagyok, ettől rosszabb eredményünk ne legyen. Demjén Martin - Schweihardt Gábor - N2 kat. 1. hely, Suzuki Swift Kupa 1.hely
Ismét egy szuperül sikerült versenyen vagyunk túl, sikerült az Egri eredményt megismételni. Kicsit „rendhagyó" módon versenyeztünk, ugye 24 óra alatt kellett letudnunk a versenyt, de bírtuk, dolgozott az adrenalin. Az autó végig jól muzsikált, mint mindig, köszönet a csapatnak érte! A hazai szurkolók előtt nagyon jó volt autózni, főleg a Királdi rajtban volt nagyon sok ismerős! Az éjszakai versenyzés is nagyon bejött nekünk, jól felkészültünk rá és nagyon élveztük. Gabi jól teljesített, ő is készült a sötétre 3 fejlámpával. A gumiválasztásunk is jó volt estére, sokan panaszkodtak, hogy rosszul választottak, de mi megtaláltuk az arany középutat. Úgyhogy minden klappolt ezen a versenyen. Abszolútban is úgy gondolom, hogy nagyon jó helyen végeztünk, remélem lesz folytatás a Salgó Rallyen! Hoffer Zsolt - Vas Borosi Ádám - N2 kat. 4. hely, Suzuki Swift Kupa 3.hely
Ismét eseménydúsan telit a Miskolci futam. Rögtön az első kanyarban már sikerült megforognunk, a 3. gyorson a partoldalba csapódtunk, a 4. szakaszon kb. 130-al piruetteztünk. Ezek után az "első nap" végén a harmadik helyről vártuk a folytatást. Az első éjszakai szakaszt kaland nélkül teljesítettük. A következő hosszú éjszakai gyorsaságin szerettünk volna egy nagyobbat lefaragni a hátrányunkból, azonban a két gyorsasági szakasz között eltűntek a fokozatok a sebességváltónkból. A 22km-es Sátai pályán csak a 3. és 4. fokozatot tudtuk használni, de a második helyen álló riválisunktól így is csak 9mp-et kaptunk. A szervizben a fiúk 25 perc alatt (!) lecserélték a váltót. Fantasztikus munka volt, ezúton is köszönjük nekik! Nem keseredtünk el, tudtuk, hogy még nincs semmi sem veszve.
Az utolsó két szakaszon 37mp-et kellett volna ledolgoznunk a második helyért, de a Bükkszentlászlói gyorsasági felénél egy bal első defekt keresztülhúzta a számításainkat. Több mint 6 percet veszítettünk, a negyedik helyig csúsztunk, ezzel eldőlt a verseny. Nem csüggedünk, a technikai sportoknál ilyen előfordul. Hosszú még a bajnokság, Salgótarjánban újból megpróbáljuk.
Forrás:Tenkes Rallye Team