|
#ID7205
Név: |
Dátum: 2011. február 09. 23:10
|
Elég korrekt kis "Dög", de nekem is csalódás volt, hogy ennyire eltér a koncept autótól. Ettől azért még jöhetne ;) |
|
» Válasz erre |
|
#ID7162
Név: Tompici |
Dátum: 2011. január 24. 21:07
|
Sebességváltóval az alábbiak voltak a tapasztalataim:
Automata módban olyan öreguras, sofőrös. Szépen megy az autó, de időbe telik mire úgy igazán nekiiramodik. Mivel programja szerint a legtakarékosabb módon dolgozik, ezért állandóan a lehető legmagasabb sebességi fokozatban teszi ezt, ezért a fordulatszám igen alacsony. Mire innen erőre kap az időbe telik.
Viszont kézi váltásra kapcsolva igazán nem panaszkodhat senki a dinamizmusra. A kormányon lévő fülecskékkel kapcsolgatva lehet igazán sportosan, dinamikusan közlekedni.
Még egy dolog ami nagyon tetszett, az pedig az autó kanyarstabilitása. A szombati próbák során ezt nem nagyon lehetett tesztelni, de a hétvégén mégis kínálkozott erre lehetőség. Mit mondjak, nagyon ott van a kanyarokban. Mint villamos a sínen. A kanyarívről nem akart kitörni, tolta magát előre a kijelölt íven. Az általam jól ismert egyik autópályás lehajtón legalább 20km/h gyorsabban tudtam rákanyarodni a pályára mint a saját autómmal. |
|
» Válasz erre |
|
#ID7161
Név: KaCsa |
Dátum: 2011. január 24. 09:37
|
... hát meg tudnám szokni a jelenlétét. Igaz több mint kétszer annyit fogyaszt, mint a jelenlegi IGNIS DDiS, de ha ilyen autóm lenne, gondolom már ez sem érdekelne nagyon.
A váltója az nagyon tetszett, mind az automata, mind a sebességváltó balra döntése után a kézi megoldás is, bár az írások szerint horibilis összegbe kerül az esetleges javíttatása. De talán ez sem érdekelne, ha ilyen autót tudnék tartani itthon.
Az vezetőülés tartása és állíthatósága is tetszett (deréktámasz, oldaltartás, stb.).
Nem vagyok magas ezért szeretek magasan ülni, ilyenkor viszont csak néhány centi volt a fejem búbja és a tető között, de tudom ez nem egy egyterü és nem is teherautó.
Egy szóval kifejezve a szombati vezetés eredményét: ELFOGADNÁM |
|
» Válasz erre |
|
#ID7160
Név: |
Dátum: 2011. január 24. 00:50
|
Engem a hátsó fejtér nem érdekel, elöl akarok ülni.
Ha ilyen autóm lenne, akkor a csomagtartó mérete sem zaklatna fel, mert a bankkártya belefér, a többit meg lesz...m. Egyébként is érdekelne, hogy mi nem fér be a Kizashi csomagtartójába, ami befért a Swiftébe? |
|
» Válasz erre |
|
#ID7159
Név: Mar C |
Dátum: 2011. január 23. 22:45
|
A hátsó fejteret, a csomagtartót és a konceptmodelltől való eltérést nem tudom megbocsájtani, amúgy telitalálat. |
|
» Válasz erre |
|
#ID7158
Név: |
Dátum: 2011. január 23. 21:12
|
A kipufogó megoldásában csalódtam, a felni elvarázsolt...
De mindent egybevéve, szivesen képzelem el magam benne! |
|
» Válasz erre |
|
#ID7157
Név: |
Dátum: 2011. január 23. 17:25
|
Halihó.........
Én is nagyon-nagyon szeretnék egyet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha lehet egy szép rózsaszínt kérnék...........................
Köszike.................. |
|
» Válasz erre |
|
#ID7156
Név: |
Dátum: 2011. január 23. 10:24
|
Nagyon-Nagyon szexi!!!
Én is küldeném a címemet.....
De én kettő trélerrel kérnék.....
Köszike....... |
|
» Válasz erre |
|
#ID7155
Név: |
Dátum: 2011. január 23. 08:51
|
Vagány. Modom a címem hogy a tréler idetaláljon.... |
|
» Válasz erre |