Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#26999 deddy
#29442 Norbi082
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 76 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1

„SWIFT SKY” – ITT AZ ÚJ SWIFT LIMITÁLT SOROZATA



Megjelent a Suzuki Swift harmadik Magyarországon gyártott generációjának különleges kiadása. A kocsi rendelkezik mindazokkal a kiváló tulajdonságokkal, amelyek révén az új Swift kiemelkedik kategóriájából. A limitált széria a Sky nevet kapta, ami egyfelől a gyárilag beépített napfénytetőre utal, másfelől arra, hogy a modell a nyár folyamán lesz kapható a szalonokban.

 

 

Az új Swift Sky ötajtós, kézi váltós, csúcsfelszereltségű modell, hat légzsákkal és egy további térdlégzsákkal, elektronikus menetstabilizálóval (ESP) és automata légkondicionálóval. Az audiorendszert bluetooth mobil kapcsolattal látták el, a rádióban CD- és MP3-lejátszó, valamint USB-csatlakozó is van.

A legkorszerűbb műszaki megoldások a Swift Sky szerves tartozékai: a vezető kényelmét automata sebességtartó, kulcs nélküli nyitás és nyomógombos indítás, a parkolás során pedig négypontos tolatóradar szolgálja.

Ami a limitált sorozat külső megjelenését illeti, a 16 collos könnyűfém felnik rögtön felkeltik a figyelmet. A napfénytetős Swift Sky trendi formatervével a nyár hangulatát idézi. A különleges széria négy színben kapható, ezek fantázianevei „szuperior fehér” (alapszín), valamint három metálfényezésű szín: „hűvös gyöngyházfehér”, „füstös zöld” és „lángoló gyöngyházvörös”. A Sky-t kizárólag Magyarországon forgalmazzák, 2011 nyarán.

A modellt 3 millió 990 ezer forintért kínálják a kereskedések, amíg a készlet tart.

Háttér
Swift Sky – részletek

A koncepció
• Dinamikusabb teljesítmény és vezetési élmény
• Alacsonyabb CO2-kibocsátás
• Sportos, modern, kifinomult dizájn
• Könnyen kezelhető, kompakt autó

A Swift – s így a Swift Sky – esetében a kompaktság nem azt jelenti, hogy tulajdonosának kevesebbel kell beérnie. Szerény mérete ellenére az új Swift teljesítményét, az általa nyújtott vezetési élményt és összes egyéb fontos tulajdonságát tekintve élvezetes vezetést biztosító és minden igényt kielégítő autó, amely egyszersmind kevésbé terheli a környezetet. Az előző modell könnyebb kezelhetőségét, remek dizájnját és teljesítményét még tovább fejlesztve az új Swift CO2-kibocsátása alacsonyabb, mint elődjéé. Az új modell jól láthatóan az előző generáció továbbfejlesztett változata, és mint ilyen, a leglényegesebb szempontokból még jobb autó: a még sportosabb és könnyedebb vezetési stílust lehetővé tevő, alacsonyabb CO2-kibocsátást eredményező tulajdonságoknak köszönhetően még kellemesebb vezetni, és a sportosabb és modernebb dizájn jóvoltából vidámabb látványt is nyújt. Az eddiginél is jobban tükröződik benne a Suzuki azon törekvése, hogy a mai életmódnak és igényeknek tökéletesen megfelelő sportkompaktot kínáljon.


Dizájn
• Sportos és elegáns külső
• Sportosabb, dinamikusabb belső dizájn, rengeteg felhasználóbarát megoldással és szolgáltatással
• Széles nyomtáv, rövid tengelytáv
• Gyárilag beépített napfénytető (Swift Sky)


Külső
Az új Swift külseje dinamizmust, energikusságot sugall. Elődjétől örökölt vonásai révén a rövid, széles, kompakt karosszéria most is egy energiabomba érzetét kelti, de a mostani változatban valamivel több az érzelem és a finomság. Elegáns ruhába bújtatott, sportos, atletikus test...


Belső kialakítás
Az utastérben megmutatkozik az a komoly tapasztalat, amit a Suzuki a kompakt autók belső terének gazdaságos kialakításában szerzett. Az optimálisan kialakított arányok tágassá, kényelmessé teszik az autót. A Swiftben – kompakt méretei dacára – bőven van hely a hátul ülők és a csomagok számára is. A beltér látványa is markáns, dinamikus, illeszkedik az új Swift teljesítményéhez. A dinamikus, sportos formák és a kifinomult kivitel sokban hozzájárul a kiváló vezetési élményhez.


 
Méretek
A Swift fürgeségének és kezességének, könnyű irányíthatóságának kulcsa részben a széles keréktáv és a rövid tengelytáv. Az új Swiftnél a Suzuki továbbfejlesztette és finomította ezeket az alapvető tulajdonságokat. A méretek és a hátsó felfüggesztés megnövelt szilárdsága nagyobb stabilitást biztosít mind az egyenes haladásnál, mind pedig a kanyarokban. Mindezek mellett az új Swiftet olyan abroncsokkal szerelik fel, amelyek szintén az autó remek irányíthatóságát és teljesítményét sugározzák.


Alapméretek
Teljes hossz: 3850mm
Teljes szélesség: 1695mm
Teljes magasság: 1510mm
Tengelytáv: 2430mm

Nyomtávok (Swift Sky)
Elöl: 1480mm (16 collos kerekek)
Hátul: 1485mm (16 collos kerekek)


Kezelhetőség
• Új fejlesztésű, még érzékenyebb kormányrendszer
• Merevebb elülső és hátsó felfüggesztés
• Könnyebb, komolyabb biztonságérzetet keltő fékezés
• Lágyabb, ötsebességes kézi és négysebességes automata sebességváltó
• Továbbfejlesztett könnyű, merev karosszéria

Az új Swift elődjénél is erőteljesebben sugallja az autó fürgeségét és érzékelteti a megnövelt stabilitást, amely a megváltozott, szélesebb nyomtávnak, a rövid tengelytávnak, a merevebb karosszériának, a szilárdabb felfüggesztésnek és a nagyobb gördülési merevségnek köszönhető. A kezelési tulajdonságok megújult, érett sportosságot tükröznek, és tovább növelik a vezető biztonságérzetét.


Kormányzás
A különlegesen kifejlesztett, kis holtjátékú csuklókkal szerelt kormányoszlop-tengelynek köszönhetően stabilabb a kormányzás. Az új Swiftnél új típusú, változó kormányáttételt vezettek be. A középállásnál a rövid áttételnek köszönhetően az autó igen gyorsan reagál a kormány elfordítására. A kormány szélső kitéréseinél ugyanakkor nagyobb az áttétel, aminek köszönhetően csak kisebb erőfeszítésre van szükség a nagyobb kanyarokhoz. Mindezek eredményeként, az új Swift minden kormánymozdulatra készségesebben reagál.


Fékek
Az újonnan bevezetett, 15 collos hűtött elülső tárcsafékek (16 collos kerekekhez) mellett új, alumíniumötvözet féknyerges hátsó tárcsafékekkel szerelik fel az új Swiftet.


Karosszéria
Az új Swift karosszériája a nagyobb szilárdságú acél kiterjedt alkalmazása nyomán merevebb, ugyanakkor könnyebb elődjénél. A karosszéria magasabb fokú szilárdsága és alacsonyabb súlypontja lágyabb felfüggesztést tesz lehetővé, anélkül hogy labilisabbnak éreznénk az autót. Mindezek eredményeként az új Swiftben ideálisan egyesülnek a stabilitás és a kényelem szempontjai.


Környezetvédelem
• Könnyebb, kompaktabb motorok – nagyobb teljesítmény, kedvezőbb károsanyag-kibocsátási mutatók
• Újonnan bevezetett Engine Auto Stop Start system (automatikus motorleállító és -indító rendszer)


CO2-kibocsátás*
K12B motor: 116g/km

Üzemanyag-fogyasztás*
K12B motor: 5,0l/100km

Maximális teljesítmény
K12B motor: 69kW/6.000 fordulat/perc

Maximális nyomaték
K12B motor: 118Nm/4.800 fordulat/perc


*Megjegyzés: A CO2-kibocsátásra és az üzemanyag-felhasználásra vonatkozó fenti adatokat az Euro 5 szabványnak megfelelően, a kétkerék-meghajtású, ötsebességes, kézi sebességváltós modellre kalkulálták.


Biztonság
• Átfogó biztonságtechnikai megoldások
• A nagyobb stabilitás érdekében az alapcsomag része az ESP®
• Hét légzsák az alapcsomagban

Az Swift Sky-ban az utasok biztonsága kiváló, hiszen alapfelszereltségként hét légzsák van benne - köztük az újonnan alkalmazott térdlégzsák -, könnyű, az ütközés erejét elnyelő karosszériával rendelkezik, továbbá a ráfutásos balesetekben első ülései védenek az ostorcsapásos nyaki sérülések ellen. A Swift emellett megnövelt gyalogosbiztonságot kínál, és aktív biztonsági technológiákat, például ESP-t (elektronikus stabilizáló programot) tartalmaz. Az új Swift az EURO NCAP biztonsági teszt mind a négy részkategóriájában kiváló eredményt ért el, így a maximális ötcsillagos minősítést kapta meg.
 
Biztonsági megoldások
A vezetés biztonságosságának és a vezető jármű feletti uralmának még magasabb szintre emelése érdekében Swift Sky-t kiemelkedő biztonsági megoldásokkal szerelték fel. Az alapfelszereltségbe tartozik a blokkolásgátló (ABS) és az elektronikus fékerőelosztó (EBD). A passzív biztonsági jellemzők közé tartozik a könnyű, merevített, energiaelnyelő karosszéria, amelynek elülső, gyűrődő elemei segítenek elnyelni és az utasfülkétől elvezetni az ütközés energiáját – mindez a Suzuki saját fejlesztésű Total Effective Control Technology koncepciójának jegyében. Az elülső biztonsági öveket előfeszítővel és erőhatárolóval szerelik fel.


ESP®
A Suzuki számos szempont figyelembevételével fejlesztette ki az új Swift az aktív biztonsági rendszerét. Ennek eredményeképpen, a különböző típusú útfelületeken való még magasabb fokú stabilitás és irányíthatóság érdekében az új Swift minden változatában alapfelszereltség az ESP®* (Electronic Stability Program).

*Megjegyzés: Az ESP a Daimler AG bejegyzett védjegye.


Légzsákok
A passzív biztonság tekintetében a legfontosabb fejlesztés, hogy az új Swift minden változata alapfelszereltségben is hét légzsákkal készül (elülső, oldal, függöny és térd).


Megjegyzés: A jelen sajtóanyag a Suzuki Swift Európai modelljének gyári adatai alapján készült. Más piacokon az új modell egyes jellemzői eltérhetnek az itt bemutatottaktól.

 


2011. május 26. 15:38 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

#ID7364

 Név:
 
Dátum: 2011. augusztus 01. 13:09 
Ott a pont!
» Válasz erre
#ID7363

 Név:
 Mar C
Dátum: 2011. augusztus 01. 08:18 
Egy túrót az állam miatt, Hamamatsuban beáldozták a magyar piacot a nyugati szürkeimport megállítása érdekében.
» Válasz erre
#ID7362

 Név:
 
Dátum: 2011. július 30. 18:13 
A miért nem lehet olcsóbb magyaroknak arról nem a suzuki tehet...

Államunk miatt ennyi az annyi :(
Regadó meg ilyenek.

legalábbis én ígyen tudom :D

Amúgy én maradnék suzuki párti, ha ez már bevált :)
aveot nem erőltetném, akkor inkább vmi japán.

üdv
» Válasz erre
#ID7346

 Név:
 
Dátum: 2011. július 15. 00:01 
Dehogy jazzt...Az új aveo szvsz szebb mint az új swift..és olcsóbb, és nagyobb.Nem igazán értem a suzukit, hogy szinte itthoni márka..és nem képes a magyaroknak akciósabban adni a kocsit (és megakadályozni,h esetleg az akciósat kivigyék eladni).Én nagyon szeretem az enyém, de egy picit már nagyobb kell.Egy új sportban gondolkoztam, amíg nem tudtam meg a méreteket..így lehet aveo RS lesz belőle.Pedig, ha már 10 centivel és 60-70 literrel nagyobb lenne a csomagtér, tuti a swiftet választanám.
» Válasz erre
#ID7332

 Név:
 
Dátum: 2011. május 30. 18:17 
Marc: akkor vegyél jazzt.
Változott a helyzet, suzuki már nem a legolcsóbb autókat gyártja, viszont jókat és nagyon megbízhatót...

A másik fele, hogy leginkább nyugatabbra gyárt, nem itthonra, így másodlagos, hogy itthon mennyi megy el belőle...
Nekem pl kimondottan nem kéne a jazz :D

Üdv.
» Válasz erre
#ID7331

 Név:
 Mar C
Dátum: 2011. május 27. 12:22 
3.8 milláért 1.4-es honda jazzt lehet kapni automata klímával, a maradék 200e-ből meg kijön az utólag beszerelt tolatóradar és tempomat, talán még a napfénytető is.
» Válasz erre
#ID7330

 Név:
 
Dátum: 2011. május 27. 07:47 
Így elsőre nem rossz!!! De a realitás talaján maradva akkor tudnék igazat mondani,ha egy hétvégén keresztül kipróbálhatnám (le tesztelhetném) a kocsiban lévő adottságokat...
Úgyis nem sokára itt a XXXX.-es Szüli Napom!!!
Igazán valaki hozzám vághatná egy hétvégére!!!!
Úgyis csak szuper jókat mondanék róla!!!!

A Suzukiról úgysem tudnék rosszat mondani,már a hatodik Suzukimat nyüstölőm és ahogy a jövőt látom ez még nem az út vége..........................................
» Válasz erre
#ID7329

 Név:
 Tompici
Dátum: 2011. május 26. 23:07 
Akosbakos ha neked ez kell, tessék.
http://4x4online.hu/media/image/lada_600/kalina/lada_kalina_600.jpg

Járj ezzel, csak gáz ha nem indul és szétesik pár km után mint Putyin alatt. :))))
» Válasz erre
#ID7328

 Név:
 
Dátum: 2011. május 26. 19:13 
inkább ladát
» Válasz erre
#ID7327

 Név:
 
Dátum: 2011. május 26. 16:10 
Látom, 4 millió.
Csökkentek az árak.
» Válasz erre
#ID7326

 Név:
 
Dátum: 2011. május 26. 16:08 
Mennyi lesz az ára és mikor jön már a Sport? :D
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub